19:39

Det är Onsdag och jag är galet trött.
Har sovit max 2 timmar allt som allt inatt och det beror på att M kom hit och myste med mig:).
Sov lite på dagen också men är fortfarande trött och seg, så ikväll ska jag bara chillaxa!
 
Gick upp runt 11:30 och följde M till bussen, annars har jag inte gjort mycket alls idag och det är precis vad jag tänker fortsätta med. Dagar som denna är härliga och man behöver dem ibland.
Dagar då man absolut inte gör någonting.Man bara är. Har inga krav och bara samlar massa energi.
 
Dock är jag en person som gillar när det händer tusen saker samtidigt men är man arbetslös som jag varit i ett år, blir det lite svårt med det. Speciellt när de flesta andra jobbar/går i skolan.
Det blir lätt så att man sover bort dagarna istället för att få ut något vettigt av tiden, antar att ni känner igen er xD.

Jag ser fram emot helgen då jag förhoppningsvis ska åka till Linköping och hälsa på Minna :).
Trots blandade känslor inför flytten ner till Halmstad ser jag fram emot att börja leva mitt egna liv.
Det ska bli skönt att börja plugga igen och få lite rutiner i vardagen.
 
Trodde att det skulle vara enkelt och kännas självklart detta med högskolan och flytten men nu när det börjar närma sig på riktigt har jag ingen aning om vad jag känner egentligen. Jag har väldigt blandade känslor inför det hela, men det hör till. Så är det för alla som lämnar sin hemstad och allt & alla de har där och även om det känns både bra och dåligt måste man någon gång ta steget:).


(bilden har ingenting med texten att göra)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Jaa :) Precis, han heter Bolt :) Okej, vad heter hon? :) Jag har haft hamstrar förut oxå! Lust och följas via bloglovin? :)


2012-08-16 @ 16:33:36
URL: http://sandrrras.blogg.se
Postat av: Sandra

Sv; Oj glömde, Okej härligt :) , jag mår sådär faktiskt!


2012-08-16 @ 16:34:30
URL: http://sandrrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback