22:36

God afton!
 
Har typ spammat här idag men så är det ibland.
Gick till Hemmakväll och hyrde tre filmer förut.
Började kolla på "Jag saknar dig" men blev rastlös så hamnade här istället.

Imorgon kommer pappa, farmor och farfar hit med lite möbler och sedan åker jag med dem hem till Trollhättan och stannar där över helgen. Har ändå inte så mycket att göra här nere då vi inte har någon föreläsning förrän på Tisdag :).
 
Ska kolla några avsnitt av Andra Avenyn nu och sen ska jag sova! :)
God natt mina fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Alltså jaa, jag trivs för att jag är såpass "trygg" i jobbet, och vet precis vad jag ska göra och känner de jag jobbar hos så bra. Men just omständigheterna/arbetstiderna osv är inte det roligaste alltid .. Sen är det ju väldigt krävande, både fysiskt och psykiskt (mest psykiskt faktiskt)! Men det ger väldigt mycket tillbaka, och det är en härlig känsla att veta att man hjälper en människa till ett bättre liv. Haha nu blev det här typ en uppsats men ja!

Haha åh jaha. Nä alla passar inte med allt, så är det ju! :) Men det kan ju vara en bra erfarenhet ändå att du gått kursen!

Kram!


2012-08-28 @ 23:09:13
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback