Fredag

Ska åka ut till Överby och kolla lite böcker till skolstarten.
Många böcker är det så jag hoppas de inte är för dyra bara, haha.
 
Ska skicka in lappen till CSN idag också, för det vore så synd om de inte tillät mig låna pengar och så står man där när allvaret börjar och vet inte vad man ska göra. Det får inte hända.
 
Har ingen aning om vad som händer ikväll. Det var tänkt att jag och Anne-Sophie skulle till BS men hon hade tagit fel på dagar då hon var ledig så Backstage blir det imorgon. Imorgon ska jag även till Göteborg med LInn! Det är lolitaloppis där och sånt är alltid kul :).
 
Wellwell, nu måste jag gå upp & fixa klart mig innan pappa kommer hem, annars blir han sur xD.
 
Hoppas allt är fint med er mina fina läsare och hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Tack haha! :) Oj det var ett riktigt hätigt namn ju! :D Jag har oxå haft två innan Bolt. Den första hette Tessan och levde verkligen jättelänge, hon blev jättegammal så när hon dog sen så var jag jätteledsen, fast det var ett antal år sedan nu. Efter henne skaffade vi en liten killhamster som hette Lordi haha och han var oxå jättegullig. Efter honom har jag haft två gerbiler (typ som tamråttor) som hette Rosa och Bella, dom levde tyvärr inte så länge och så nu har jag Bolt. Men precis de är alla så olika och man fäster sig vid dom så lätt. Tex Bolt nu hans päls är svart vit som en liten panda hihi ;) Okej vad bra! :) säg till sen då, jag följer dig nu iaf som nummer 10. Jag har varit sjuk och börjar må lite bättre nu därför mår jag sådär haha Kramkram! <3


2012-08-17 @ 11:01:32
URL: http://sandrrras.blogg.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Tack så hemskt mycket! Ja det får du göra. ;)
Jo det är bara kanon här, själv?


2012-08-17 @ 12:32:32
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback