Fredag :)

Har haft en trevlig dag/kväll med Veronica! Det var evigheter sen vi träffades så vi hade en del att prata om.
Vi möttes upp hos mig och sedan åkte vi ner till stan, satt vid bryggan och pratade om allt mellan himmel och jord:).
 
Nu sitter jag här helt själv och mumsar i mig chips, dipp & Cola, omnomnom :). 
 
Imorgon är det Lördag och då ska jag fixa min sidecut & färga håret, så att jag blir fin tills på Söndag då Alfred döps. 
 
Är galet sugen på att ha en fotodag snart för det var ett tag sen nu. 
Sen har jag lite funderingar över om jag ska ändra min bloggdesign eller inte, men då måste jag ha någon som kan fixa den åt mig. Någon som vill ställa upp ? Dock måste jag tänka ut hur jag vill ha det osv. 
 
Hoppas allt är fint med er mina fina läsare:)
 
Peace out! 

Kommentarer
Postat av: al

Hehe, det är lugnt ;) . Har försökt experimentera lite själv, men det har gått mindre bra ...

Tack, du är så söt som säger så <3 ! Även du förtjänar det allra bästa, men skönt ändå att det är bättre! Vad är det "sista" som felar?

al


2012-08-03 @ 22:19:11
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Bambi

Funderar själv på att ha en fotodag snart, även om jag har flera bilder att både redigera och lägga upp, haha! :D


2012-08-04 @ 01:02:29
URL: http://Http://bambifuckface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback