har flyttat till Halmstad nu :)



Då var man helt plöstsligt Halmstadbo och det känns bra än så länge;).
Det är lite tyst och tomt bara men Krunegård gör mig sällskap denna kväll.

Bilderna visar hur rummet ser ut, inte så jättestort, men det duger.
Jag bor på ett vandrarhem som hyr ut rum till studenter.
I min "lägenhet" eller vad man ska säga kommer det bo 5 eller 6 ndra tjejer också och jag trodde att de flesta skulle vara här redan men det är tydligen bara en av de andra som redan flyttat in och henne har jag inte sett till än, haha.
Får väl se när de andra dyker upp och vad det är för filurer. Tror det kommer bli asbra i alla fall! :)

Ikväll ska jag sitta här ett tag och sen kolla Solsidan tills jag somnar.
 
Imorgon drar skolan igång och jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går ^^.
 
Hoppas allt är fint med er mina fina läsare:).
 
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Verkligen!! Saknar mina, och skulle vilja ha nya, men hunden tar för mycket tid tyvärr!!


2012-08-26 @ 19:29:12
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Sofie

SV/ Jaa, jag har till och med haft 4! Det var dock väldigt längesen! De första två hette Moppan och Hjördis och de sista hette Tofflan och Skuttan. Jag tror alla 4 blev runt 6-7 :)


2012-08-26 @ 21:07:15
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback