Crossfire

Jag är glad! Melody Club har kommit ut med en ny, superbra låt. Ett tag hade jag en period då jag bara lyssnade på Melody Club, de var mina idoler. Sen upptäckte jag andra artister och jag glömde bort Melody Club kan man säga. Nu när jag har hört den nya låten kan jag inte förstå att man kan glömma bort ett så bra band.
De var ett av det första banden jag såg live och det skulle vara sjukt grymt att se dem live snart igen.
 
Här har ni den nya låten:
(lyssna,lyssna,lyssna)
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grym låt!! :)

SV: Åhhh spännande!! Då får du massa betalt hoho. Och utbildningen låter sjuuukt kul. Det är något jag också skulle kunna tänka mig, fast allra helst vill jag ju bli sjukgymnast så. Men hur lång är den utbildningen och var finns den? :)

Jag fick A på den hihi. Så himla glad, för det hade jag inte förväntat mig. Ska satsa på att få det på tentan imorgon oxå ;) Och taaack, det är bra att du håller tummarna, det behövs :D

Japp nu har jag fått tider för både teoriprov och uppkörning, båda är i februari. Iiiih.

Och jag och min kille har fått en lägenhet nu också. Så himla kul. :D

kram!!


2012-12-07 @ 15:29:56
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Alisha

Åh, Melody Club, det var lääääängesen! xD


2012-12-14 @ 14:53:44
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback