jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör


[gammal bild, men det får ni stå ut med]

Min helg har varit toppen! :)

I fredags var jag på teater med min kära mor. 1 2 3 Schtunk - Kung Lear var det och för er som inte har någon aning om vad det är kan jag berätta att det är 3st clowner som kör improvisationsteater!
Föreställningen var bra, men väldigt rörig, haha :).

Emelie smsade i fredags och frågade om jag hade lust att åka till Göteborg på lördag (igår) och eftersom att jag inte hade något planerat så drog vi dit :D. Vi åkte runt 11 och åkte hem igen runt 17.
Jag fick tag på en sjukt snygg kavaj på H&M OCH köpte äntligen Drop Dead-shortsen på Shock som jag länge har velat ha, så nu är jag nöjd :).
Vädret var hur fint som helst och hela dagen var toppen, kunde släppa alla tankar jag hade och bara leva i nuet. Tack för en trevlig dag Emelie, du är underbar! :)♥

Idag har jag varit väldigt seg men trots det har jag varit ute och övningskört. Det gick väl sådär. Körde först till Vargön och lite i Vänersborg också. Nästa gång ska jag köra över stallbackabron, vi får väl se hur det går XD.

Kommentarer
Postat av: becca

svar: jadå, allt är bra med mig :) självdå ?


2012-02-26 @ 22:00:43
URL: http://beccaforalltid.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg!

Följa varandra via bloglovin ?:))

Kram!


2012-02-26 @ 22:05:09
URL: http://ansan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack själv för lördagen, och är det någon som är underbar så är det DU! :D<3


2012-02-28 @ 20:31:36
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback