börjar plugga imorgon igen ...

Imorgon börjar jag plugga igen och jag är inte ett dugg pepp! För er som undrar ska jag läsa en personlig assistent kurs på 12 veckor som arbetsförmedlingen anordnar... Får väl se det positiva och det är att jag kommer ha större chans till jobb efteråt! :)

Det kommer bli sjukt jobbigt att gå upp så tidigt igen - men samtidigt känns det bättre än att sova bort hela dagarna.

Jag ska försöka ha en körlektion i veckan också - så att det går lite fortare med körkortet. Och så ska jag börja träna fyra gånger i veckan nu är tanken :).

Kommer nog bli en helt okej vår ändå :).

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: vet tyvärr inte :/ hittade bilderna på tumblr


2012-01-08 @ 20:45:03
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback