tvåtusenelva

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja. Massor!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Haha, jag hade inga så nej xD.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej.
5. Vilka länder besökte du? - Sverige och danmark.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Hm.. mer spontanitet och lite mer kärlek.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2, 10 & 12 Juni! och 6 - 9 Juli! :)
8. Vad var din största framgång 2011? - Studenten, lätt! och att jag tog tag i träningen :).
9. Största misstaget? - Gjorde många misstag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Inte allvarligt.
11. Bästa köpet? - Jag vet inte faktiskt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Cola antagligen? xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Finns mycket :).
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Svår fråga.. Resten av ditt liv - Timbuktu. Och några låtar med Veronica Maggio.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Det kan jag faktiskt inte svara på..
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tänkt på vad jag själv ville & kände..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Litat på människor som inte förtjänade att litas på. Och så önskar jag att jag inte hade straffat mig själv så mycket för saker som inte var mitt fel.
18. Hur tillbringar du julen? - Med min familj, farbror, faster & deras familjer och farmor & farfar.
19. Blev du kär i år? - Ja :)
20. Favoritprogram på TV? - Haha, jag vet faktiskt inte xD
21. Bästa boken du läste i år? - Jag har läst så fruktansvärt lite så jag vet faktiskt inte.
22. Största musikaliska upptäckten? - Movits! Concept Store & Skrillex :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Minns inte vad jag fick när jag fyllde år.
25. Något du önskade dig men inte fick? - somsagt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Jag spenderade kvällen med mina fina bästa vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Massor!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - Haha svårt! x)
29. Vad fick dig att må bra? - min familj & mina fina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Oliwer Sykes :$

Kommentarer
Postat av: Miranda

Den kommer ifrån polyvore.com ;)


2012-01-05 @ 21:12:32
URL: http://diffrentway.blogg.se/
Postat av: JFdressage

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)


2012-01-05 @ 23:05:30
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback