19:27


[bild från We♥it]

Imorgon har det redan gått en vecka av 2012! Tiden går sjukt fort så man hinner knappt med. 2011 var ett helt okej år. Både bra och dåliga saker hände i mitt liv. Jag förlorade några vänner och träffade vänner för livet! Testade på en del saker jag aldrig har gjort förut - vissa av de sakerna kommer att hända igen och andra inte. Jag tog tag i saker jag länge har skjutit upp. Jag kunde bjuda mer på mig själv. Jag klarade av att ta studenten, [ett tag kändes det som att det aldrig skulle bli av], så jag är stolt över mig själv! :)

I år ska jag försöka att ta mitt körkort så fort som möjligt. Jag ska tatuera mig. Jag ska söka in till högskolan igen och förhoppningsvis flytta hemifrån också. Jag ska åka tillbaka och jobba på Putte I Parken och träffa massa härligt folk. Jag ska åka på fler konvent. Jag ska försöka att leva i nuet - istället för att tänka på saker som har hänt/ska hända. Jag ska känna och tänka efter på vad jag egentligen vill - till viss del.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter bra det där :D och hoppas Putte i Parken blir sjukt bra! :)<3


2012-01-09 @ 20:36:38
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback