11:57

Sitter i skrivande stund helt ensam i ett rum på Mrioi.
Hade möte med min jobbcoach klockan 10 och sen dess har jag suttit här, segt. Inväntar resten av gruppen och de kommer runt 12-12:30 så inte så långt kvar nu. Då jag suttit här längre än de andra tänker jag åka hem tidigare också, det tycker jag att jag förtjänar. Orkar verkligen inte sitta här till 15:30, haha :).
 
Vet inte vad dagen har att erbjuda men funderar på att gå in på en hobbyaffär och kolla lite scrapbooking-saker.
Har tänkt göra ett kort till lilla Alfreds dop. Alfred är för övrigt min gudson. Vet inte om jag talat om det ? :)
Han är så sjukt söt. Ska åka till Nol och gosa med lillen på Lördag! 
 
Känner för att fota, men vet inte vad.Har lite idéer så ska kolla runt lite nu innan alla kommer. Det blir säkert bra. Om det blir så att jag fotar sen lägger jag självklart upp bilderna här :).
 
Wellwell, nu ska jag leta lite fotoinspiration och sen kolla jobb osv - det är ju trots allt därför jag är här..
Hoppas allt är fint med er.
 
Peace out!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Okej super! :)

Åh nej, jag var inte framme förrän vid halv nio-nio, så det blev bara en kort vistelse.

Tycker det var synd att de hade sista släppet Samtidigt som fyrverkerierna. Föredrar hur de gjort tidigare år med att ha fyrverkerierna Efteråt, för nu blev det ju att man fick välja lite vad man ville se på i stället för att man fick se båda ordentligt. Men men. :)


2012-07-24 @ 15:29:57
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Och ja, allt är bara super. Vaknade för inte allt så längesedan och sitter nu med frukost. Själv då? :)


2012-07-24 @ 15:30:42
URL: http://bymathilda.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det verkar inte alltför kul det där miroi...

Idag ska jag först jobba, och sen efter det ska jag till farmor och äta och sen bleka slingor på henne. Sen efter det ska jag vara med en vän ett tag :) Ska du göra då? :)


2012-07-25 @ 10:57:12
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback