20:54

De två senaste dagarna har varit allmänt konstiga. Många oroliga tankar snurrar runt i mitt huvud.
Just nu önskar jag att jag bara kunde fly från dem men det går inte.
Känner mig helt tom på känslor men tror att jag och Anne-Sophie har fattat rätt beslut ändå, för vårt eget bästa!
Det kommer löna sig i längden, det är jag säker på. Tur att vi är två i alla fall, det känns bra.
 
Har blivit helt isolerad från omvärlden av att umgås med en viss person men nu ska jag ta mig ur skiten.
Orkar inte må såhär längre och ett avslut var nog det som behövdes.
 
Som jag skrivit tidigare måste jag börja ta tag i saker. Nästa vecka kör jag igång med träningen igen och snart ska jag även börja skissa på det hemliga projektet. Det kommer bli bra det här! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bambi

Hoppas att ni båda mår bra av dom besluten ni tar!


2012-08-01 @ 10:31:02
URL: http://Http://bambifuckface.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej gör så du ;) allt bra idag? :D


2012-08-01 @ 13:45:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback