Back on track!

Det har varit lite dåligt med uppdateringen här på bloggen det senaste. Ber om ursäkt för det.
Anledningen är att jag gjort så mycket annat. Jag har faktiskt ett liv utanför bloggen med, haha, tro det eller ej xD.
 
När jag kom hem från PIP i Söndags var det fullt hus här hemma. Har haft några släktingar på besök så har haft fullt upp.
 
Har inte riktigt hunnit smälta allt som hände under festivalen, det får ta sin lilla tid.
Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt pratat med min största förebild, Markus Krunegård.
Grejen är att när man är funktionär på en festival får man inte prata med artisterna om de inte frågar en saker och jag blev riktigt paff när han hälsade och ställde en fråga till mig.
Hälsade på grabbarna i Den Svenska Björnstammen, någon i Deportees och självaste Timbuktu, haha.
Om jag jobbar på Putte I Parken nästa år med vill jag jobba backstage hela tiden, eller med logerna, hahaha.
 
Är fortfarande ganska trött efter festivalen och antar att det kommer sitta i ett tag till, menmen, jag överlever i alla fall.
 
Nog om det.. Igår fick jag mitt antagningsbesked från högskolan och jag är reserv på alla utbildningar jag sökt! Hade hoppats på att komma in direkt men nu är det bara att hålla tummarna tills nästa antagningsbesked kommer. Chansen är störst att jag kommer in i Halmstad, hoppas hoppas! :)
 
Har inte suttit vid datorn på ett år känns det som så nu ska jag ta igen allt jag har missat xD.
 
Imorgon blir det fina staden med Emelie för att kolla på Kent! :)
 
Hoppas allt är bra med er, ni är bäst.
 
Peace out!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu i helgen. Ska kanske träffa ett par vänner imorgon, men mer vet jag inte :) Själv då?


2012-07-14 @ 20:54:16
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback