Ere Fredag ? Yes!

Ja, Fredag är vad det är och jag är sjukt trött.
Sitter på Miroi som vanligt och inget händer här, man bara väntar på att tiden ska gå så man får dra hem igen.
 
Fallens Dagar drar igång ordentligt idag.
Drar ner med Emelie, hennes pojkvän, några av hans kompisar och en kompis till Emelie - är jävligt pepp! :)
Har inte träffat Emelie på år och dagar så det ska bli kul att träffa henne igen.
Resten av helgen spenderas antagligen också nere på Fallens, men då med lite annat folk.
Kommer nog bli en bra helg det här! :)
 
Kameran tar jag med mig och nu måste jag komma ihåg att fota också, brukar alltid glömma bort att jag har med den annars "/.
 
Måste komma ihåg att ladda fritidskortet sen också för det går ut imorgon och då kan jag inte ta mig någonstans. Det är så bekvämt med fritidskort då jag kan åka tåg, buss och båt i hela västra götaland och det används flitigt - har vant mig vid det nu.
 
Har inte så mycket mer att säga nu.
Peace out!
 

Kommentarer
Postat av: Alinas foto

sv: tusen tack! :D


2012-07-20 @ 10:15:22
URL: http://alinasfoto.blogg.se/
Postat av: Zinja

Vad trevligt :D


2012-07-21 @ 17:18:48
URL: http://zinja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback