12:39

Har inte bloggat på snart en vecka och det beror på att jag dagen innan midsommar tog tåget upp till Västerås. Firade midsommar där med mormor, morfar, min morbror, hans fru och två av mina kusiner - det var mysigt! :)

I Lördags träffade jag Sanne, en kusin till mig, och fick se hennes fina lägenhet. Marika var också med.
Sannes lägenhet var sjukt mysig och nu längtar jag mer än någonsin tills det blir min tur att flytta hemifrån.
 
I Söndags åkte jag och Marika ner till stan i Västerås och shoppade lite, det var väldigt mysigt. Vi köpte oss varsin smoothie och hade det allmänt trevligt!
Är så glad att jag har Marika. Vi är kusiner men hon känns mer som en syster till mig♥.
 
Igår åkte jag hem till Trollhättan igen, dock blev det massa förseningar med tåget och skit "/.
Skulle byta tåg i Katrineholm och när jag kom dit fick jag reda på att det tåg jag skulle åka med var inställt - så fick åka buss från Katrineholm till Hallsberg istället.
I Hallsberg blev det problem med spårändringar osv. men till slut kom jag på ett tåg som gick till Göteborg. Skulle vara framme i Göteborg 14:20 men förseningarna gjorde att jag var där två timmar senare, alltså 16:20.
Kom hem till Trollhättan runt 18 och då stod pappa vid resecentrum och hämtade mig. Vi köpte med oss mat hem och efter maten spenderade jag resten av kvällen framför tvn! :)
 
Idag är det Tisdag och jag sitter på Miroi. Tänkte att det var dags att blogga lite, haha.
 
Ikväll ska jag träna igen och det ska bli superskönt! :)
 
Hoppas ni haft en fin midsommar och att allt är bra med er.
 
Peace out!

Kommentarer
Postat av: ellinett

Allt är bara bra! hur är det själv då? :)
kram!

Svar: Svar: Jodå, det är helt okej! :)
Gjort idag ?
kram
Emma


2012-06-26 @ 12:40:41
URL: http://ellinett.blogg.se
Postat av: al

Jo, innan har det ju bara varit att lägga upp bilden som miniatyr, oavsett storlek, la man upp som full stolek gick det inte klicka på. Nu när de ändrat fattar jag inte hur man gör, om man ens kan.

Det


2012-06-26 @ 13:19:16
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Hm, nåt hände med min dator, kommentaren jag skrev försvann, men vet inte om den skickades.

Om man publicerat bilder som miniatyrer så har de blivit klickbara, men nu fattar jag inte sen de gjorde om. Det kanske inte ens går.

Det är ganska deppigt här, men har haft fullt upp så har inte haft tid att känna av det så mycket. Kanske bra, men det kan vara skönt att verkligen släppa ut de känslorna nån gång.

al


2012-06-26 @ 13:22:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

det är bara bra med mig, lite trött efter en fullspäckad jobbdag bara :) hur mår du?


2012-06-27 @ 17:32:37
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback