beslutsångest..


Har fått jobb som funktionär på både Peace and Love & Putte I Parken i år och har världens beslutsångest över hur jag ska göra "/. Funderar antingen på att åka på båda eller bara på en av dem, men vet inte vilken i så fall.

Skulle lätt kunna åka på båda festivalerna om jag hade haft mer pengar. Det kanske går ändå, det vet jag inte riktigt än. Peace and Love äger rum i Borlänge 26-30 Juni och Putte I Parken är i Karlstad 4-7 Juli.

Karlstad ligger mycket närmre än Borlänge och jag jobbade på Putte I Parken förra året så jag vet vad jag ger mig in på. Samtidigt känner jag att jag vill utmana mig själv lite och åka längre bort, plus att jag vet en del som ska jobba på Peace and Love och dessutom inom samma område!

Åker jag på båda festivalerna blir det dyrare, plus att jag får ha med mig betydligt mycket mer kläder och tvätta på Putte I Parken.

Om jag bara åker på bara Peace and Love tar det sjukt lång tid att åka och det blir dyrare, men som sagt jag känner folk som ska jobba inom samma område och det hade varit jävligt kul att jobba tillsammans med dem! :)

Om jag bara åker på bara Putte I Parken blir det inte lika långt att åka och betydligt mycket billigare och då får jag träffa Minna och Solveig igen - har saknat dem mycket!

Har världens beslutsångest just nu och det blir inte lättare av att det finns fördelar och nackdelar med alla val. Ska ta mig tid att fundera ut hur jag ska göra. Oavsett hur det blir tror jag att det kommer bli ett bra val! :)

Kommentarer
Postat av: madde

sv: I september tror jag haha, i höst iallafall. Eller hur, dock sken solen idag! Det är så det brukar bli... man borde nog göra någoting mer produktivt eller så, men nej. Kommer aldrig på något bra direkt. Blir som det blir.



Åh, nice! Två av mina kompisar är också funktionärer på P&L. Verkar himla kul. Gör nog inte beslutet lättare men hehe, sorry. Vet hur det är med beslutsångesten, inte bra.


2012-06-06 @ 20:34:16
URL: http://minastauriel.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Jag firade inte nationaldagen alls. Njöt bara av att vara ledig, tränade, shoppade lite och umgicks med sambon. firade du nåt?


2012-06-07 @ 18:38:34
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback