löshår :)


Tidigare i år fick jag svart löshår av min fina vän Emelie!
Trodde att jag skulle använda det varje dag men om sanningen ska fram har jag inte använt det ofta alls. Det matchade inte till mitt riktiga hår utan det såg mest bara dumt ut och sen har jag inte alltid orkat sätta i det heller.
Nu har jag färgat mitt hår svart och löshåret är svart - så det borde matcha!
Har tänkt att jag ska sprätta upp trådarna så att det blir 4st längder istället för 2st som det är nu. Jag ska försöka hitta något ställe där det finns billiga clips och pyssla med det så jag kan använda löshåret lite oftare nu:).

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: det tror jag det blir :)

kram


2012-06-01 @ 20:35:26
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej du följde min föra blogg mosansliv på blogving dne la av och nu har jag förlorat alla följare följ min nya annars tar ajg dän dig om du redan byt så skit i deta medelande hör av dig när du alkt till mig har en lista där alla str läger du inte till mig tar jag dän dig hör av dig så jag vet att det är du

http://ghgumman.blogg.se/


2012-06-02 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback