Tisdag


Sitter på Miroi, som vanligt.
Dagen har börjat helt okej förutom att jag stod och väntade på bussen i tjugo minuter och till sist insåg att de har bytt till sommartid nu, alltså går min buss bara halv - det innebar att jag kom försent.
Menmen, nu är jag här i alla fall och det är sjukt segt som alltid. Idag är det extra segt med tanke på att det är soligt och hyfsat varmt ute. Helst av allt skulle jag bara vilja vara ute i solen och njuta - men det går inte "/.

Fick ett brev hem igår från min handledare på arbetsförmedlingen. I brevet stod det att hon skulle vara på semester vecka 27 - 30, hur kan de gå på semester när vi inte får någon ?! Vi är tvugna att vara här två halvdagar i veckan medan de får 4 veckors semester. Inte okej.

Som tur är sticker jag till Putte I Parken om lite drygt 3 veckor, så då slipper jag skiten.
Ska bli så skönt att få komma bort ett tag. Får träffa Minna och Solveig igen och dessutom få massa nya erfarenheter och få göra något jag tycker är superkul.
Jobbade på Putte I Parken förra året med som vissa av er vet. Då jobbade jag med Säkerhet och fick bland annat visitera folk och kolla så att ingen plankade in.
I år ska jag jobba inom Säkerhet Scen och Backstage och det ska bli superkul! Jag, Minna och Solveig hamnade i samma grupp i år igen och det ska bli så jävla grymt att träffa dem igen. Har verkligen saknat dem. :)♥

Nu ska jag vara duktig och försöka få något gjort, dvs kolla om det finns något ledigt sommarjobb att söka. Svaret är nog nej, men sånt är livet. Det är inte lätt när det är svårt.

Ikväll blir det träning. Har saknat det! :3

Peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback