Gårdagen och lite andra saker :)

Gårdagen och kvällen spenderade jag med min fina vän Emelie!
Vi tog bussen ner till stan, köpte oss varsin energidricka och sedan gick vi runt och fotade ett tag. Emelie kom med en superbra idé och det var att fota ute på Spikön, så vi promenerade dit :).
När vi hade fotat ett tag gick vi till Oden och drack våra drickor, sedan kollade vi lite affärer.

Efter stan drog vi hem till Emelie en stund först och sen fortsatte vi bem till mig. Vi fixade med löshåret jag fick av Emelie, satte i det och jag trivdes sjukt bra i det :). Återigen, tack vännen!♥
När vi var klara med löshåret var det dags för käk och efter maten satte vi oss vid datorn och blev sittandes där resten av kvällen. Emelie hjälpte mig med lite grejer till bloggen - så nu vet jag hur jag ska göra - hon fixade även ett redigeringsprogram till mig, som jag snart ska försöka mig på :).
Det blev även en del skypande med Fox, haha.
Hade en sjukt trevlig gårdag igår, tack för det vännen - vi är bäst!:D ♥

Idag är det söndag och jag har varit ute och kört lite bil, gick sådär, men ska inte klaga. När jag hade kört ett tag åkte vi ut till Överby för att leta efter kläder till min mor och en jacka till mig.
Hittade två jackor, men kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha, så jag tar med mig Emelie i veckan som smakråd :).

Jag vet inte om jag har sagt detta innan, men jag är ledig de två kommande veckorna då halva klassen är ute och praktik - vi som inte fick någon praktik fick en uppgift att göra istället, behöver i alla fall inte vara i skolan under de två veckorna vilket jag är glad över. Ska passa på att sova ut nu, känner att jag behöver det :).
När vi kommer tillbaka är det bara en vecka kvar och sen är jag fri igen :D.

Nu ska jag fixa med bilderna jag tog igår, och fortsätta att lyssna på musik:).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv för att du är så himla bra! ♥



Löshåret klädde dig verkligen och det ska bli skoj att ses i veckan igen och få se dina bilder! :D


2012-03-11 @ 19:27:40
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback