lill-lördag


Ganska lugn dag idag. Ganska ovärt i skolan då vi satt med CV och personligt brev större delen av dagen, men fick några idéer i alla fall. Satt och fixade lite med mitt CV och personliga brev när jag kom hem och nu känns det bättre än förut :).
Har varit lite lat med jobbsökandet sen jag började på Medlearn men på fredag är kursen slut så då är det bara att börja söka igen. På tal om fredag så ska vi i "klassen" gå ut och äta tillsammans och det ser jag fram emot, lär bli trevligt :)
Det kommer kännas väldigt konstig på måndag att slippa gå upp så tidigt men samtidigt återgår det till det "normala" igen och jag kan börja dagarna med träning - har saknat det.

Menmen.. det är onsdag idag och när jag kom hem låg det ett brev på köksbordet. Jag trodde att det var min Krunegård skiva + tygpåse som hade kommit MEN det var det inte.. Det var något annat bra, nämligen en kallelse om att jag ska till psykologen och som Emelie sa förut är det verkligen på tiden.

Jag har under en längre period mått väldigt dåligt, psykiskt, av olika anledningar, så det ska verkligen bli skönt att få prata med någon igen :).

Klockan är strax efter åtta och jag ska fixa några "bilder" nu ett tag hade jag tänkt. Om det blir något bra lägger jag upp resultatet här :D.

Hoppas allt är fint med er :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

Bra!:) vgd just nu då?


2012-03-28 @ 20:34:17
URL: http://fmcv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska inte fråga ut dig men jag vet nog hur det känns att kämpa på...jag hoppas att det löser sig:)<3


2012-03-28 @ 21:19:43
URL: http://intefilles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allting löser sig så småningom...Det gäller bara att ge det lite tid ibland"/


2012-03-29 @ 21:39:03
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback