09:11

Det är Fredag och jag sitter på kursen. Är rätt trött och seg för tillfället men det går nog över snart.
Idag ska vi jobba med våra CV och personliga brev hela dagen och som tur är fick jag med mitt USB-minne :D.

På lunchen ska jag gå till försäkringskassan för att se när mina pengar kommer och så att jag kan boka tid för min septum senare idag. Vill ha septum nununu:). Skulle vilja pierca dermal anchor också men tydligen läker det inte om man piercar på mer än två ställen samtidigt - plus att det är för dyrt att pierca alla tre samtidigt :c.

wellwell, nog om det.. nu ska jag gå och kopiera massa papper.

Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg du har :) Kolla gärna in min blogg :)


2012-05-04 @ 09:48:17
URL: http://yeahbloggen.devote.se
Postat av: amanda

Fin blogg! :)


2012-05-04 @ 11:20:16
URL: http://amandawendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback