Fredag:)


Fredag idag och jag sitter på kursen atm. Kollar på någon film, men orkar inte koncentrera mig riktigt$:.
Mina tankar är någon annan stans...♥

Slutar halv tre och då ska jag hem, käka och kl 16 ska jag ta bussen ner till resecentrum med Emelie - sen blir det Göteborg! Tåget går halv fem och när vi är nere i Göteborg ska vi antagligen träffa en kompis till Emelie, om hon nu hör av sig :).  Hoppas hon hör av sig snart och att hon kan träffa oss, för det är alltid kul att träffa lite nytt folk.

Hoppas ni får en härlig Fredag så skriver jag här ikväll/imorgon:)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får ha det så bra i Göteborg!! :)



sv. Woho -- Kermit räknas! :D


2012-05-13 @ 11:46:21
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback