lista


Senaste

Låt du hörde: Rocken spelar ingen roll längre - Markus Krunegård♥

Film du såg: Svinalängorna

Mat du åt: Nudlar med räksmak.

Kram: Mami.

Puss: Hm.. Räknas Kuro ?:$

Bråk: Senaste ? hm.. mina föräldrar antagligen...

Resa: typ... i somras när jag åkte till Mellbystrand & Linköping - tror jag! :)
För Göteborg räknas väl inte som en resa ? Haha xD

Glädje: många fina kommentarer:).

Längtan: Sommaren -längtan efter spelningar och festivaler, och längtan efter D♥

Dröm: Minns faktiskt inte xD

Gången du var utomhus: Innan kursen idag.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.

 

Antingen eller

Storstad eller landet: Storstad:)

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Fisk - äter inte kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet ?

McDonalds eller MAX: Äter det inte så ofta men donken är godare :D

Vin eller Öl: Vin.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på.. Utlandet!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar:

Sommar eller vinter: Sommar :3

 

5

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? Mjölk, ägg, ost, juice och kallt vatten.

Fyra saker du inte kan vara utan? Musik, vänner/familj, träning och mina djur.

3 saker du inte kan äta? Allt vad kött heter - vegetarian, gelatin och bearnaisesås :c

Två saker som gör dig glad? Alltid musik och vänner/familj.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan? Bloggar eller tränar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback