Måndag

Det är Måndag och jag har huvudvärk "/. Dagen hitills har varit enormt seg. Den "läraren" vi brukar ha är sjuk så vi har inte gjort mycket alls. Innan lunchen var det kaos och nu sitter vi och har "jobbsökaraktiviteter" men jag orkar inte.

Är sjukt sötsugen och funderar på att köpa med mig något gott hem innan vi slutar. När vi nu gör det..
De sa att vi skulle sluta klockan ett istället för halv fyra, men klockan är redan två så det blir väl halv fyra ändå :c.

Har fått mina pengar idag så nu är jag rik ett tag igen! Ska försöka spara ihop lite pengar till en West Coast Riot biljett :D. Dock ska jag ju pierca septum nu på lördag, plus att jag har en del körlektioner att betala, så vi får se hur det går med sparandet xD.

Wellwell, efter kursen idag ska jag hem och städa. Hamsterburen ska städas, marsvinsburen ska städas och mitt rum ska städas - så jag har att göra. Vill dock att min huvudvärk går över snarast för annars orkar jag inte "/

Känner mest bara för att köpa med mig något gott och dra hem och sova!$:

Kommentarer
Postat av: Tovis :D

SV: kandeeshop.se, det är endast där hennes kläder säljs :) Fast jag tror att en stor del av kollektionen är slutsåld nu, men du kan ju gå in och kolla :)


2012-05-14 @ 16:27:48
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
Postat av: Wakeywakey

Svar: Nä, gör du det? p:



Ja, sj? c:


2012-05-14 @ 16:44:01
URL: http://wakeywakey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback