I Trollhättan några dagar :)

Är i Trollhättan nu. Kom hit igår och stannar tills på Söndag eller Måndag!
 
På Fredag blir det antagligen filmkväll med Anne-Sophie, Linn och Mikah. Och på Lördag får jag äntligen (!!!!!) se Krunegård igen, kan knappt fatta det. Känns lite overkligt just nu men kommer bli super♥.
 
Mitt psykiska mående och tankarna går upp och ner hela tiden men jag försöker kämpa på så gott det går. Ibland går det hur bra som helst. Ibland är det lite svårare. Men livet är så.
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Häftigt! :) Nej jag har ingen tatuering än :)


2012-11-07 @ 21:31:47
URL: http://nadjjaas.blogg.se
Postat av: Sofie

SV: Åh nej.. Så trist, men det blir ju tyvärr ofta följden, att man får svårt att lita på folk och så blir man ofta svartsjuk. Men förhoppningsvis går det över ju mer du lär känna den här killen. :) Och som du skrev, det är nog otroligt värt att du berättar för honom hur du egentligen känner, och att du har svårt att lita på honom osv, så att han förstår! Annars kan det ju lätt bli missförstånd osvosv :)

Åh haha, halkbanan var SÅ rolig. Jag var grymt pirrig innan men det kan ha varit en av de roligaste grejerna ever. Gasa och slira en massa :D Sen var vår instruktör så skön också, han var inte så himla seriös utan han satt och skrattade åt oss när vi misslyckades och åkte och tjotahejti. :D

Jag har inte bokat tid för uppkörning än, men jag ska nog göra det i veckan. Dock ska jag fråga om jag kan få en tid om kanske 2-3 månader ca. så att jag hinner göra klart teorin och ta ännu lite fler lektioner. Vill vara så säker som möjligt den dagen :)

Kram!


2012-11-11 @ 16:26:26
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback