22:30

Har varit väldigt trött hela veckan vilket har gjort att jag inte kommit upp riktigt i tid. Vet inte vad tröttheten beror på men ser fram emot helgen så jag kan sova hur länge jag vill.
På tal om helgen så kommer det bli min första helg i Halmstad - då jag är själv. Anne-Sophie var ju här för någon vecka sedan men det räknas inte riktigt. Kommer kännas konstigt att spendera helgen här nere då jag är van att vara i Trollhättan - men samtidigt måste jag vänja mig.
 
Är rätt stolt över mig själv nu. Körde nämligen 5km på löpbandet idag. Vanligtvis brukar jag bara köra 4km men idag ökade jag och det tänker jag fortsätta med. Ska nog träna imorgon efter skolan också och även då köra 5km. Mår så bra av att träna så ska börja träna oftare. I alla fall när jag inte har så mycket i skolan.
 
Just nu är det rätt mycket i skolan. Ligger efter i ett ämne och har ett litet projektarbete att jobba med och tenta om ca 2 veckor så i helgen ska jag plugga massor!
 
Nu ska jag kolla färdigt filmen jag började se på förut och efter det ska jag sova. Imorgon har jag föreläsning och sen ska jag handla och göra lite andra ärenden.
 
Hoppas ni får en fin fortsättning på kvällen och en bra dag imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh okej! Ja möjligheterna är ju oändliga. :D Och så har man hela livet på sig så det är ingen stress direkt hihi. Det blir ju som små minnen!

Taaaack :D kram


2012-10-12 @ 16:24:24
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback