bättre, men fortfarande inte bra

Igår var verkligen inte min dag. Idag känns det lite bättre men jag mår fortfarande inte bra.
Har ångest över att jag ätit så mycket idag (egentligen är det inte mycket alls men just nu känns det så).
Har inte varit ute på hela dagen, bara suttit inne i mitt rum. Har pluggat och sovit för att få tankarna på annat, men det är inte lätt.
Åker hem till Trollhättan imorgon efter skolan och det ska bli asskönt! Ska gosa massa med mina djur.
Bror kommer hem på Fredag. Mormor, morfar och Marika kommer också på Fredag.
Och mamma, älskade mamma, sa att hon ska ta hand om mig när jag kommer hem.
Ska verkligen ta till vara på denna helgen, försöka att kontrollera mina känslor och inte tänka så mycket och så måste jag plugga inför tentan jag har nästa vecka.
Men som sagt, behöver verkligen komma hem och känna mig trygg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback