hur ändrar man på sin dygnsrytm ?

Försov mig imorse och missade dagens enda föreläsning. Har sovit sjukt länge inatt och är fortfarande trött & har huvudvärk. Huvudvärken beror på att jag sovit så länge utan att dricka vatten - alltså vätskebrist.
 
Det som är lite skumt är att när jag vet att jag måste upp en viss tid, då har jag oftast inga problem med att komma upp. Men när jag vet att jag inte ska göra något - inte har någon föreläsning eller så - då kan jag sova hur länge som helst.
 
Min dygnsrytm är inte den bästa just nu och jag måste ändra på den.
Därför undrar jag om ni har några tips på hur man gör för att ändra sin dygnsrytm ?

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Blir det din första tatuering? :)

Åh okej! Min är en rödörad vattensköldpadda :D Kram


2012-10-09 @ 16:54:34
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback