Psykiskt instabil

Först vill jag bara tacka för era fina kommentarer. Ni är verkligen bäst!
 
Mådde verkligen dåligt inatt och mår fortfarande inte helt 100 men det hjälper att skriva av sig och tur är väl det.Har inte varit i skolan idag på grund av mitt mående. En klasskompis kom hit och vi skulle skriva till vårat projektarbete, men det blev inte så mycket gjort. Mötte henne vid Stora Torg och när jag gick kändes det konstigt i hela kroppen. Var helt borta och det var riktigt obehagligt. Vet inte vad det berodde på men kan vara att jag inte hade ätit och druckit så bra innan. Har ingen vidare aptit idag. Det enda jag har ätit är ett paket nudlar och nu gjorde jag i ordning en termos med varma koppen. Det är inte mycket och det är inte bra att äta så lite, men vad ska man göra ? Tror att det är på tiden att jag kollar upp mitt mående hos någon läkare, kurator eller psykolog, för jag orkar inte må som jag gör länge till. Skulle behöva någon typ av medicin också, antingen antidepressiva eller ångestdämpande, men enligt min förra psykolog eller vem det nu var som sa det är jag inte "tillräckligt deprimerad" för att få mediciner - hur man nu inte kan vara det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback