11:33

God morgon!
 
Tog sovmorgon idag också, gjorde detsamma igår. Igår vaknade jag runt 12 och idag runt 11 men tror jag behövde det, för känner mig rätt utvilad nu för en gångs skull :).
 
Ska sätta på en tvättmaskin, gå in i duschen och sedan sätta mig och plugga ett tag.
Efter det funderar jag på att gå in till stan och ta en liten shoppingrunda och kanske träna ikväll :).
 
Imorgon har jag föreläsning 13-15 och efter det tar jag tåget till Trollhättan igen. Det är skönt att vara där på helgerna faktiskt och jag är tacksam över att det ligger såpass nära Halmstad.
 
Nu ska jag kila men vi hörs senare bloggen :).
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Helt rätt tjejen, med det tänket kommer du långt!! :)

Åh, man behöver sånt ibland, inte göra nånting och bara ladda batterierna typ.

Hmm jag är faktiskt ledig i helgen, så då ska jag ut på krogen med en kompis, vet inte huuur länge sen det var senast. Mååånga många månader i alla fall. Så det ska bli skitkul! Annars är det bara skola och jobb. Dudå??? :) Kram


2012-09-20 @ 22:39:48
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback