12:17

Läste en grej på fb igårkväll som fick tårarna att börja rinna och tankarna att börja snurra direkt. Egentligen är det ingen stor sak men blev ändå orolig, vilket resulterade i att jag knappt sovit något inatt. Somnade runt tre och vaknade elva, men däremellan har jag vaknat varannan timme och inte kunnat somna om för att tankarna har varit så jobbiga och oroliga.

Kollade fb för ett tag sen men inget hade hänt så nu känns det lite bättre i alla fall. Dock är jag fortfarande väldigt trött så förmiddagen tänker jag spendera med att äta frukost, som idag består av godis & cola, inte så nyttigt men jag behöver det och några avsnitt av Andra Avenyn. Ska försöka sova lite till också, tror inte det lär vara så svårt med tanke på hur trött jag är.
 
Efter det får vi se vad som händer. Kanske drar till gymmet en stund och tränar lite. Skaffade nämligen gymkort igår. Det blev Actic som ligger 5-10minuter härifrån och där man kan bada också. Tror det kan bli bra bara jag sätter igång och gör upp ett schema. Har pratat med Jonna också och hon ska hjälpa mig att planera träningen & kosten så att jag kan gå ner i vikt med. Har kommit en bit på vägen men är fortfarande inte riktit nöjd.
 
Vi hörs senare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback