6 September

Kom hem från skolan för en liten stund sen, har satt på en tvättmaskin och nu sitter jag här
Ska gå in till stan och handla lite mer käk lite senare och även försöka mig på att hitta till Friskis & Svettis, enligt mina beräkningar ska det inte ligga så långt härifrån men jag kan ha fel ;).
 
Såg att CSN-pengarna gått in på kontot så nu är jag riktigt rik,not,  haha
Tänkte åka hem till Trollhättan i helgen igen för det är tråkigt att vara här nere när jag än så länge inte känner så jättemånga och när det inte finns sådär jättemycket att hitta på här. Visst, jag har pratat med de andra tjejerna som bor här och några i klassen, men känner ingen ännu, sånt kommer med tiden. 
 
Än så länge känns det som en bra början i alla fall och jag tror bara det kommer bli bätre ju längre tiden går! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Det känns bra, kommer nog bli riktigt roligt. Fast tufft. Haha ja, det fick du säkert. Universitet verkar inte direkt vara nådiga. (;

Jag har kommit så långt att jag körde motorväg i måndags. Så själva körandet har jag kommit hyfsat långt med men teorin däremot, pff hahah. Måste få tummen ur, men det är ju sååå trist.

Åh, synd. Men att ta körkort är ju nåt man verkligen måste vilja göra, det går liksom inte att göra halvdant. Eller går gör det ju, men det är ju slöseri både på pengar och tid. Men vill du ha körkort i framtiden? (:


2012-09-06 @ 15:20:11
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Sofie

SV/ Åhh ska vi byta lite med varandra? Du får lite av det praktiska, och jag av teorin he he (;

Jag tror intensivkursen kan vara bra, fast fatta vad trött i huvudet man lär bli efter ett tag :o


2012-09-06 @ 20:35:11
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback