Måndag

Spenderade helgen i Trollhättan, vilket jag verkligen behövde.Gjorde inte mycket alls och det var väldigt skönt. Passade hunden i lördags kväll/natt så jag fick lite tid för mig själv, vilket jag tror jag behövde.
 
Igår åkte jag ner till Halmstad igen så nu befinner jag mig i "The burning city" - om det brinner fortfarande har jag ingen koll på riktigt, jag har inte sett eller känt lukten av brandrök i alla fall.
 
Wellwell, det är Måndag. Ny vecka och nya möjligheter.
Jag fyller 20 på Onsdag, på Torsdag ska jag och resten av klassen till Småland och tälta och på Fredag kommer Anne-Sophie hit & stannar över helgen, ska bli kul! :)
 
Har huvudvärk of d00m så ska sova en timme eller två innan det är dags att plugga.
Ska till gymmet och måste handla lite också men har inte bestämt vilken ordning jag ska ta det, men det löser sig.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan mina fina läsare :)
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback