Tidsfördriv.

 1. Vad heter du? - Emma :).
2. Vem fick du dessa frågor av? - Snodde dem av Sofie.
3. Hur gammal är du? - 20.
4. Är du romantisk? - När jag vill är jag galet romantisk.
5. Hur lång är du? - 160 - 161 cm.
6. Vilken ögonfärg har du? - lå/gröna.
7. Har du stationär eller bärbar dator? - Både och. Eller ja, min är bärbar men sitter mest vid mina föräldrars och den är stationär.
8. Vilka städer har du bott i? - Trollhättan större delen av livet och Halmstad i ca 4 månader.
9. Tycker du om kaffe? - Nej, föredrar té eller cola:$.
10. Tycker du om att mysa/kela? - Ohja!
11. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, lite spanska och lite norska.
12. Har du någonsin åkt ambulans? - Tror faktiskt inte det.
13. Vad har du för ringsignal? - David Lindgren - Shout it out.
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? - Låsskärmen: En bild på Krunegårds logga från spelningen i November. och bakgrundsbild: samma bild som på låsskärmen.
15. Kan du byta olja på bilen? - Haha, nej?
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Har inte ens körkort så nej.
17. Vad är det bästa som har hänt dig? - Mycket! Mina djur, mina fina vänner & familj, Putte I Parken till exempel. Finns många bra saker som hänt mig men tar alldeles för lång tid att skriva ner allt.
18. Vad är det värsta som har hänt dig? - Alldeles för mycket :/.
19. Har du varit med i tidningen? - När jag och Elin skulle in på balen blev vi stoppade för en snabb bild som kom på förstasidan till och med^^.
20. Har du någon piercing? - Yes, har septum :).
21. Civilstånd? - Forever alone (känns det som just nu) :/
22. Hur bor du? - Med mina föräldrar i ett radhus.
23. Vilket är ditt drömjobb? - Event manager.
24. Vad har du haft för husdjur? - Hamstrar. Just nu har jag två marsvin och en hund.
25. Vad arbetar du med idag? - Är arbetslös....
26. Kan du åka slalom? - Har aldrig testat så jag vet faktiskt inte xD.
27. Vad har du för utbildning? - Grundskola, gymnasium och liiiite högskola.
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd över? - Mitt hår och mina bröst.
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd över? - Ganska många.
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? - De som känner för att svara.
 


Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Sådana där frågor måste jag göra någon fång! :)


2013-02-17 @ 09:15:02
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback