Åtta dagar kvar.



Heeey!

nu är det bara åtta dagar kvar tills julafton, någon som längtar? =)

Idag var det bowling på Buddys med skolan. Innan vi skulle dit blev jag asnervös och jag visste inte varför heller. men sen, när jag och Mariam kom in förstod jag varför, sist gång jag var där fick jag det där messet av Y. & Efter det har det varit ett rent helvete mellan mig och Y. I början hade jag väldigt svårt att slappna av inne på Buddys, var väl rädd att Y skulle messa mig igen eller något, sjukt jobbigt var det i alla fall! Tiden gick och inget mess från Y kom, så till slut kunde jag slappna av och jag hade riktigt kul dessutom. :)

Har inte gjort så mycket mer idag... bara varit i skolan & så. Fick reda på vad jag har för betyg i körkortsteori, och jag fick VG, så det är jag sjukt stolt över. Det borde jag väl få vara? haha. yeeeeah!

Ikväll händer inte så mycket mer än att jag och mamma ska kolla på 'Bonde söker fru' & bara ta det lugnt.

Vad ska ni göra ikväll? :)

Over and out!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback