Just Dance 3 och nytt gymkort.

Innan påsken införskaffade jag Just Dance 3 till xbox kinect så man kan lugnt säga att det blir en hel del dansande här hemma.Spelet är askul! Dansar nästan varje dag och det brukar bli 1 - 2h om dagen, rätt bra träning om jag får säga det själv. Dock ska jag denna veckan som kommer(?) skaffa nytt gymkort och det blir antagligen på Sportlife nere i stan.

Jag hade gymkort förut men sa upp det när det var klart att jag skulle flytta ner till Halmstad.
Skaffade gymkort i Halmstad också (som de fortfarande drar pengar för för att jag hade ett års uppsägningstid), men som det ser ut nu blir jag kvar i Trollhättan i ca ett år till och vill kunna träna så då är det lika bra att skaffa nytt gymkort så att träningen blir lite mer varierad.

När jag skaffat mitt gymkort kommer jag träna gärnet. Ska även försöka lägga om kosten lite och ja, ändra min livsstil eller vad man ska säga. Jag ska inte bygga muskler som "alla andra" utan ska träna för att gå ner i vikt. Kanske bygger muskler när jag gått ner i vikt, men syftet är att gå ner i vikt och nå min målvikt som är runt 55-60kg.

Nu ska jag kolla facebook innan det är dags att göra i ordning sig.
Ikväll är det kalas för min älskade lilla gudson Alfred som fyller 1 om bara några dagar.

Hoppas ni får en fortsatt fin fredag så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback