gårdagen och oroliga tankar.

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat, men trots det var det en trevlig kväll! :)

Sofie hade glömt sitt leg hemma så istället för utgång satt vi kvar hos Emelie.
Vi drack vin blandat med Sprite (gillar inte vin annars, men det var gott faktiskt), satt och pratade om allt och inget, spelade "Tjejmiddag", körde sanning & konsekvens och lite senare fick vi även sällskap av Fredrik och någon kompis till honom. Runt 2:30 blev vi upphämtade och Sofies pappa var snäll och skjutsade mig hem till Sandhem. Somnade någon timme senare och gick inte upp förrän strax innan 13 idag.

Idag är det Söndag och jag ska inte göra något alls mer än att kolla tv och försöka vila lite.
Fick ett sms som gjorde att mina tankar började snurra ganska rejält, så det är jag och mina tankar idag :/.

Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback