Måndag

Måndag idag och jag är som vanligt på måndagar ledig. Vaknade en stund innan 10 av att grannen spelade rätt så hög musik (inget ovanligt direkt). Gick inte upp förrän strax innan 11. Nu har jag nyss ätit lite frukost och funderar på vad jag ska hitta på idag. Tanken var egentligen att jag och Veronica skulle träna en stund men ärligt talat är jag inte så förtjust i Älvhögsborg, plus att jag är väldigt seg och ångesten väldigt hög just nu.

Jag vet att jag mår bättre psykiskt av att träna men ska fixa gymkort på Sportlife i stan som sagt.
Pengarna lär komma in på kontot i slutet av veckan så jag ska redan imorgon när jag slutat, gå in och kolla med dem om de har en vecka man kan träna gratis (brukar vara så på de flesta ställena).

Vädret är inte det bästa idag så jag funderar på att städa.
Både marsvinsburen och mitt rum behöver städas så det är väl lika bra att passa på, men först måste jag vila en stund och försöka vakna till. Ja, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Malin

Funderar på om jag också ska börja träna! :)


2013-04-22 @ 20:12:19
URL: http://maleyeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback