Work in progress.

Igår fixade jag äntligen en ny blogg. Tänker inte länka förrän det är helt klart men flyttar dit så småningom.
Som jag har sagt förut har jag tröttnat på denna bloggen, det känns inte som mig längre.
Gillar ju inte ens Kid Down längre och är inte direkt "emo" heller, haha.

Satt och fixade lite med designen igår, bloggplatsen är rätt lätt om man jämför med blogg.se men det är fortfarande rätt svårt. Har inget för mig och inte direkt något planerat för kvällen så sitter och pillar med headern nu. Har även tagit hjälp av Elin så det ska nog bli bra detta! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jaa, då blir de nog glada :)

Jag har lite fullt upp med plugg idag, men jag ska hjälpa dig så fort jag får tid!


2013-05-12 @ 14:11:49
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback