Dance with somebody



Heeeeey! =)

Sitter här och lyssnar på Mando Diao atm. & därav rubriken.

Har precis fixat lite med designen på bloggen, kände att det var på tiden. Jag har aldrig fattat hur man ändrar bakrund här förut, men det var lättare än jag trodde xD haha.

Vad tycker ni om min nya bakrund? :D själv tycker jag att det blev ganska bra att ha den bilden som bakrund. men jag kanske tröttnar på den och i så fall byter jag. det lär ni märka, haha.

Har ni tänkt på hur sjukt underbart det bara kan vara att ligga och läsa innan man somnar?! Det gjorde jag igår. Jag kände verkligen att jag kunde släppa allt runt omkring och bara ligga där i sängen & tänka på boken jag höll i handen och undra vad som skulle hända härnäst. haha. Sjukt mysigt var det i alla fall! och jag blev trött och somnade nästan direkt när jag hade slutat läsa. :) sjukt skönt vill jag lova, jag som alltid annars har såna problem med att somna.

Wellwell.

Det är onsdag idag och jag längtar verkligen tills på Fredag & Lördag. På fredag är det spelning på Café Mic i Vänersborg. ärligt talat så har jag inte hört något av banden som ska spela men det ska bli kul att höra dom! :) På Lördag ska jag, Lisa och Elin sova över hos Linn. Jag har längtat tills på Lördag enda sen vi bestämde det. <3 Ska bli hur kul som helst verkligen. ^^

Men än så länge är det ju bara Onsdag.... hoppas morgondagen går fort! :D haha (a)

Over and out!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback