No One Sleeps When I´m Awake



Heeeey!

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton och jag har äntligen börjat få lite julkänsla :).

Idag har vi varit ute på Överby. Jag fick tag på en mössa på Carlings =) en svart mössa med en liten 'boll' på, jag tycker 'bollar' på mössor är så charmigt alltså, haha.

Ikväll ska jag, Linn, Lisa & Elin byta juklappar hemma hos Elin. Ska dit vid sju, det är ca 4 timmar dit, och jag vet inte vad jag ska göra tills dess. :p kanske ska ta och spela lite wii igen? :D Det är hur kul som helst, någon mer som tycker det? ^^ haha.

Jag lyssnar på The Sounds nu, för tillfället är det låten No One Sleeps When I´m Awake. Ett bra musiktips om ni inte har hört låten förut :), fast jag tror de flesta har gjort det haha.

Tänkte läsa lite bloggar, kolla bdb & facebook nu, måste spela lite happypets, happy aquarium & farmville också, har blivit helt beroende av det (a).

HA EN BRA DAG! :D

Over and out!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback