Överby & tjejkväll.



Heeey!

Idag har jag och mamma varit ute på Överby och köpt lite julklappar. Har fått tag på julklappar till de flesta nu. Har bara mamma och Macho kvar att köpa till. ^^ Träffade massa nice folk förut. Marcus hade handlat en present till systern hans och Sandra & Fredrik var bara ute och shoppade, haha. :D

Nu väntar jag på att vi ska äta mat och på att Linn ska ringa. Vi ska nämligen ha tjejkväll hos henne jag, Linn, Lisa & Elin! :D Jag ska ta med kameran & lägger in bilder på bloggen imorgon eller något skulle jag tro. Imorgon förresten är det lucia och jag & mamma ska som vanligt åka ner till stan då! :) gå runt där, kolla på lucian och tärnorna och fixa de absolut sista julklapparna, det ska bli mys! ^^

Ha en bra kväll! :D för det lär jag få.

Over and out!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback