snökaos ._.



Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu.
Gaaaalet mycket snö :c.


wellwell. känner för att skriva av mig lite, eller rättare sagt klaga på saker:
- Bussarna blir sena pga all snö, bra jobbat vässtrafik! imorse var 21an i tid, men 24an åkte iväg. Det kom en till buss & jag tänkte "den tar jag" men icke, det var fullt med folk. en liten stund senare kom nästa 24 & vet ni vad? Det var fullt med folk på den med. så jag & en massa andra folk fick stå ute och frysa i evigheter innan vi väl kom på. Tredje gången gilt!
- Jag bokstavligt talat hatar detta vädret! det slutar ju aldrig att snöa heller :c.
- Jag är trött.
- Jag är hungrig.
- Min rygg och mina axlar gör ont.
- Man måste skotta sig in i sitt egna hem, haha :c.

det var något mer jag skulle klaga på, men det minns jag inte nu :$.

Ska iväg & träna ikväll och imorgon är jag ledig! :) Bor hos Elin över helgen så kanske inte bloggar så mycket. hinner säkert blogga imorgon, innan jag drar till elin.
menmen, den som lever får se.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback