helgen :)


[we♥it]

Tänkte mest bara berätta om min helg. Den var toppen!:)

Träffade Linn i fredags & pratade ut om saker, vilket vi verkligen behövde♥. Har knappt träffat henne i sommar så är glad att det bara var vi i fredags kväll.

I lördags var det Junkfest som gällde hela dagen & natten med. Vädret var inte det bästa, men allt var bra ändå :D. Det var rea & jag hittade mycket jag ville ha, men hade inga pengar dessvärre "/ det är jobbigt att vara arbetslös, haha x).

Efter Junkfest åkte alla hem till sig, käkade och gjorde sig i ordning för kvällen. Gick nämligen på efterfesten också!:D Kändes lite jobbigt i början med tanke på att D var den första personen jag såg :c. Gick in på toaletten, bröt ihop & letade efter honom. För jag måste verkligen prata ut med honom!♥ Men det slutade bra i alla fall. Jag fick prata lite med honom. Jag frågade om jag hade gjort något fel & han sa att han bara hade haft en dålig dag "/ det syntes på honom att han mådde dåligt... Fick en kram av honom och kände mig som världens lyckligaste! :)♥


Bäst av allt var att jag fick se Familjen! Shit vilket ös han har på scenen den killen alltså:). Fick ett lyckat avslut på kvällen trots allt.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att du fick en sådan bra helg :)



sv. Om sanningen ska fram trivs jag i det mesta när det gäller frisyrer. Ju mer man klagar över sitt hår desto mer låter man frisyren dra ner en, och det är bara bortkastad energi om du frågar mig. Dessutom växer håret ut ^^



Puss!


2011-08-31 @ 23:06:05
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Mia

Sv: Jaa de var allt goda!! Men nästan ännu gulligare haha ;)



Skönt att det verkade fixa sig och att du haft en så bra helg! :)


2011-09-01 @ 01:38:40
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Nja, många frisyrer kan man inte säga att jag testat; jag har haft uppklippt sedan jag var fjorton, men sedan jag var 16 har jag kapat av mycket hår varje sensommar/höst. Det kortaste jag haft då har varit i axellängd :)


2011-09-01 @ 23:26:15
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter som en fin helg och jag förstår att kramen betydde mycket för dig! Var gärna med i min tävling på bloggen så blir jag superglad :) Har du ingen iPhone så kan det ju bli en perfekt julklapp eller present till någon som har en :)


2011-09-05 @ 13:43:19
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Sara

Härlig bild!


2011-09-07 @ 14:44:30
URL: http://dewez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback