2010, LISTA!



ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig?
– Både positivt och negativt, som alla andra år.
Bättre än förra året? – Absolut!:D
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Finns en del saker ja. 16 April,Midsommarafton, Pier Pressure, Ystad, min 18-årsdag & 25 december osv.
Har du flyttat under år 2010? – Nej, det har jag inte gjort.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Inte bara en, massor.
I så fall vilken? – Whats the point?, Outcast, Saknade te havs m.fl.
Har du kysst en främling? – Nej, inte vad jag kan komma ihåg.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? - Fram och tillbaka. I somras var den perfekt!
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  HAHA, nej.

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – ja.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Inte med knytnäven (a) men jag råkade slå Elin rätt hårt när jag blev sur på henne :$ men hon gjorde så att jag har ett fett ärr på armen, så vi är kvitt antar jag.
Varit i slagsmål? – Nej.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ångrar mycket av det jag gör.
I så fall vad? – Fel val osv. inget jag vill gå in mer på "/.
Har du skämt ut dig? – Många gånger, lol.
Har du ljugit för en vän? – Ja, men oftast bara i sådana tillfällen när jag inte orkar umgås.
Har du varit ute en hel natt? – Nej.
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Magnus Åbergsgymnasiet aka MÅG.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nej.
Hatar du någon på din skola? - Haha nej. hatar är ett väldigt starkt ord, men jag ogillar många på min skola:$.
Har du gjort något framsteg? – Jorå, en del.
Haft alla rätt på ett prov? – Nej, men nästan alla iaf.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Yesbox.
Har du förlorat en vän? – Inte förlorat helt, men har börjat glida ifrån en viss person :/.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja. HAHA, facebook är allt bra ändå:)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej.
Har du haft en relation med en vän? – Nej

 


Kommentarer
Postat av: MelindaOja :)

hejdu :)

fin blogg!

Allt bra med dig? :)


2011-01-10 @ 13:01:01
URL: http://meliindakristina.blogg.se/
Postat av: Bambi

Sv: Jadå, allt är bra med mig och med dig? (:

Åh, tack. Din blogg kommer upp så fort jag skriver ett x i sökmotorn. $:


2011-01-10 @ 16:01:39
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: Kassandra

Jaha, näej man vill ju inte ha något fel...


2011-01-10 @ 18:46:24
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: Kassandra

Aa, precis :)



Jo, den var bra. Kanske var det lite bråk och så men jag tyckte att den var väldigt bra i alla fall :)

Hur var din dag?


2011-01-10 @ 19:20:10
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi:D På Eurosko, skrev det under bilden fast det verkar inte direkt som att någon märker det haha:P Tja, kanske det... Jag har ju visserligen varken data eller twitter för tillfället men vem vet? haha:D Nej, jag såg inte på fångarna på fortet, gjorde du?


2011-01-11 @ 15:09:40
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: felicia

gilla !


2011-01-13 @ 13:20:22
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback