sjuk "/


Jag är förkyld och det har jag varit sedan i Lördags kväll/natt. Natten till söndagen var en av de värsta nätterna i mitt liv. Jag sov, vaknade, sov, vaknade, sov, vaknade osv. Mådde fruktansvärt dåligt! "/ Jag knarkar halstabletter & nässpray. Tror att jag börjar bli beroende av nässpray, så ska inte ta något imorgon och några dagar framöver, och hoppas det går bra ändå, haha. Jag känner att jag missar sjukt mycket när jag är hemma & är förkyld, det är lov vafan.

MEN trots förkyldningen har jag hållt igång ändå.

I måndags åkte jag, pappa & Max ut till Överby och kikade lite. Köpte en liten hamsterbebis. dels för att jag ska bearbeta sorgen efter Harryponken lite bättre, men framförallt för att det inte ska vara så tomt här hemma!<3 Var även hemma hos Elin med tjejerna en stund på kvällen. Orkade dock inte stanna så länge "/.
I tisdags var jag i Göteborg på teater, med en stor del av släkten! Det är nämligen så att Sussi är med i "Madicken på Junibacken", så det kunde vi absolut inte missa. Efter teatern åkte vi allihop hem till Claes&Sussi och åt pizza, umgicks och jag, Adam & Ludde spelade Wii.

Igår & idag har jag bara varit hemma. Går runt helt osminkad, ofixad, i alldeles för stora t-shirtar. Men det hör faktiskt till när man är sjuk tycker jag :$. Man orkar inte fixa sig då!

Imorgon var det tänkt att jag & Veronica skulle till BS, men jag vet inte riktigt hur det blir med det. Det bästa är nog att jag är hemma hela helgen så att jag orkar med skolan på Måndag. Måste dock ut till Överby för att köpa lite nya saker till hamsterbebisen.

Innan jag började skriva det här inlägget skapade jag ett konto på http://studera.nu/. Tänkte att det var lika bra att göra det, så att jag kan anmäla mig till kurser när jag vill!:) Hade även tänkt att börja med mitt CV, men det sket sig så det gör jag en annan dag istället.


(en bild från i måndags, inte världens bästa. Men har i alla fall på mig de kläderna jag köpte på mellandagsrean i västerås.)

Det var My Life As Liz-marathon på MTV idag, så har kikat på det!:)



min nya hamster :).

förlåt för ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa ändå :$.

/ E

Kommentarer
Postat av: al

Nej, det är helt otroligt hur en så liten varelse kan lämna ett sånt stort tomrum efter sej =/ !



Som jag känner nu vill jag inte skaffa ett nytt husdjur, det gjorde för ont att ta bort Pontus och vill inte uppleva det igen ...



Ja, antingen imon eller lördag ska jag fira en kompis som har fyllt år, men då även mänskorna här drabbats av förkylningar så får vi se hur det blir.

Själv då?



al


2011-01-06 @ 19:42:13
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

lessen för det där med harryponken!!<3333

fint att du hittat en ny :) heter denna underbaring? :)



sv: såg the town som var riktigt bra tycker ajg :) om man gillar såna filkmer vill säga ;))<3 pusss


2011-01-06 @ 19:57:18
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Emelie

vilken söt hamster! å fina kläder du köpt :D


2011-01-06 @ 20:11:28
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi=) Lovar, ska lägga upp en bild i bloggen på dem, okej? Jag har inte gjort mycket, nördat data och lyssnat på musik typ haha själv då?



Krya på dig♥


2011-01-07 @ 15:52:09
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback