juldagen

Fina släkten, julmat, Kalle Anka, bebismys, tomte, julklappar, julklappsleken & långdans.
Hoppas alla hade en lika mysig julafton som jag! :)

Idag är det dagen effer, allstå juldagen och jag har inte gjort mycket alls.
Följde med min far & bror ut till Överby och handlade lite.
Har ätit tacos med familjen och städat marsvinsburen, det är allt.
Ska snart kolla Änglagård med mamma och tända ett ljus för Harryponken (idag är det 2 år sen han avlivades så har tänkt på honom en hel del idag)♥. 
 
Imorgon, på Torsdag eller Fredag åker jag, mamma, pappa & marsvinen upp till släkten i Västerås för att fira nyår där. Kan inte säga exakt vilken dag det blir då det är busväder.
En sak kan jag säga och det är att det ska bli kul att få träffa alla där uppe igen.
 
Hoppas allt är fint med er och god fortsättning allihopa! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback