21 mars 2012

Började dagen med en körlektion. Det känns mycket bättre nu än förut när jag har kört, så jag tror att jag kan få mitt körkort innan sommaren trots allt :). Fick träna växling och att "skaka bilen".
Än har jag mycket kvar att lära men nu märks det att jag gör framsteg vad gäller körningen i alla fall.

När körlektionen var slut tog jag bussen hem, vilade ett tag och vid halv elva tog jag och Emelie bussen ner till stan. Vi gick till frisören för att jag skulle fixa till min sidecut. Förut såg det inte ut som sidecut, men nu gör det det :). När det var fixat köpte vi ännu en "vitamindryck" och denna var godare än de andra vi har testat, eller vad säger du Emelie ?:) Sedan drog vi till Fairlane för Emelie skulle byta septumsmycke, hon bytte till en silvrig och det blev fint! Hon är fin min vän!

Har spenderat större delen av dagen med Emelie och nu sitter jag här. Ska passa på att skriva lite i min andra blogg, för har lite tankar och funderingar jag vill dela med mig om och har ändå inget bättre för mig x).

Hoppas allt är fint med er :).


Kommentarer
Postat av: Essey

Sv: Jag pluggar (eller jag har precis tagit en paus)^^ sj? <3


2012-03-21 @ 19:39:32
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad bra att körningen går framåt! :)<3

Dagen var trevlig! Dumt att det blåste så bara D:

Och du är fin<3


2012-03-21 @ 20:19:56
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback