Onsdag

(bild från en av de bästa kvällarna i mitt liv)
 
Pratade med mina föräldrar igår om mitt beslut och nu känns det mycket bättre!
 
Sitter i sängen med datorn just nu men ska snart göra mig i ordning. Det är väl på tiden?
Tänkte gå in till stan och handla lite (min kyl är nästan helt tom), ska hämta ut en bok också vad nu det ska vara bra för. Kan kanske vara bra att läsa de kapitel vi ska, för så länge jag går kvar i skolan ska jag vara så delaktig det bara går (även om motivationen inte riktigt finns där just nu).

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Åh härligt att höra om det där med killen! :D

Det blir väl så när man känner att det är inte är rätt för en, att man "ger upp" liksom. Det är ju isåfall bra att du märker det redan nu, än att du går klart allt och så var det helt i onödan! Jag tror det är många som byter riktning mitt i en utbildning faktiskt! Herregud det är inte lätt att veta vad man vill, om man inte är 100& säker! Vad har du tänkt att göra/plugga istället? :)

Skolan flyter på, jag hade ju min första tenta för ett par veckor sen och har mina andra om två veckor, så det är snart dags för tentaplugg igen. Puh! Slutar ändå med att jag sitter kvällen innan.. Körningen står rätt stilla just nu men jag har bett min körskola att boka in mig på uppkörning i februari, så jag har ännu lite mer tid att plugga teori och köra lite! Vill känna mig så säker jag bara kan. Och jobbet, det är som vanligt!

Kramar!


2012-11-25 @ 15:43:26
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback