-

Efter några få timmars sömn är jag nu vaken igen och ska snart gå till bussen som ska ta mig till skolan. Har en föreläsning och efter skolan tar jag tåget hem till Trollhättan, vilket jag behöver mer än någonsin nu.
 
Har haft två nästintill sömnlösa nätter i rad då jag legat ocg gråtit och försökt lugna ner tankarna. Och nej, det beror inte på hemlängtan, det beror på något helt annat. Just nu känns allt bara kaos och förstört. Jag vet varken ut eller in och om ni frågar hur jag mår kan jag säga att jag bara vill försvinna härifrån. Känner mig äcklig.Känner mig ful. Känner mig sårad. Känner att jag är värdelös och vet nu varken ut eller in.
 
Är hungrig som ett as men har ingen lust att äta något idag, så tänker inte göra det heller. Varför ska jag stoppa i mig massa skit, gå upp i vikt så att han vill ha mig ännu mindre ? Låter patetiskt men det är så jag känner. Förresten har jag ingen direkt aptit heller. Igår fick jag tvinga ner mig en liten skål pasta med pesto - som jag annars kan äta hur mycket som helst av..
 
Pratade med Minna en stund innan jag försökte sova i alla fall och det hjälpte väldigt mycket. Är så glad att jag träffat Minna, hon är den absolut bästa som finns. Så jävla snäll och hur fin som helst. Minna är en vän att lita på och det betyder så jävla mycket att hon finns här för mig! Så tack Minna, du är verkligen bäst!♥
 
Ska gå till bussen strax men först vill jag önska er en bra Fredag och hoppas ni mår betydligt bättre än mig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch nej, inte känna så :( <3

SV/ Jaaa men precis, det är alltid så bra stämning på passen och sådär! Det värsta är att det oftast är så mycket folk så man får typ armbåga sig fram (så var det på sats i alla fall!) Kram


2012-09-14 @ 12:15:49
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback